De 6 fasen van het perfecte B2B-klantenbezoek

Inhoud
De 6 fasen van het perfecte B2B-klantenbezoek (6u)

Een afspraak bij een potentiële klant? Zo haalt u hem ook binnen!

Uw prospectie heeft haar werk gedaan en u bent erin geslaagd een afspraak vast te leggen met een potentiële klant? Geweldig! Maar nu begint het… Hoe maximaliseert u nu dat klantenbezoek?

Dat is de bagage die in u in uw rugzak steekt na deze dagopleiding.
U pikt de structuur op om -in 6 gerichte fases- na elk bezoek terug te keren naar uw kantoor met het best mogelijke resultaat.
Van de voorbereidende fase tot het binnenkoppen van de opdracht: til uw business naar een volgende niveau!

Na deze opleiding:
* Weet u hoe u een ideale voorbereiding maakt van uw klantenbezoek
* Kan u als geen ander de ‘behoefteanalyse’ in een nieuw kleedje steken
* Kan u met slagkracht argumenteren en presenteren
* Kan u onderhandelen volgens een bewezen succesvol stramien
* Weet u hoe u bezwaren kan pareren
* Kent u de juiste afsluittechniek voor uw klantenbezoek
WanneerBegint omEindigt omWaarDocent / Spreker
19/12/201810:0013:00LocatieRONALD DE KEERSMAEKER, Dixit International
19/12/201814:0017:00LocatieRONALD DE KEERSMAEKER, Dixit International
 PrijsBTW
Standaardtarief € 175 21%
Voordeeltarief CIB-leden € 140 21%
Totale uren:
6 u
BIV-erkende vormingsuren:
3 u
Deze opleiding wordt georganiseerd i.s.m. het Sociaal Fonds voor de Vastgoedsector. Bedienden en zaakvoerders die aan de voorwaarden voldoen, kunnen gratis deelnemen, maar moeten dan wel inschrijven door op de link van het Sociaal Fonds te klikken.

Privacy beleid | Cookie beleid | ORIS Webdesign & Drupal Development