(Overtuigend) inkopen met DISC

Inhoud
(Overtuigend) inkopen met DISC (6u)

Om mandaten binnen te halen, moet u potentiële verkopers overtuigen.
Om te overtuigen, moet u geloofwaardig overkomen.
Om geloofwaardig over te komen, moet u het vertrouwen van uw klant winnen.
En dat is meteen de essentie van deze workshop.

Eigenaars zullen sneller geneigd zijn om de verkoop van hun huis of eigendom toe te vertrouwen aan iemand die vertrouwd of herkenbaar overkomt.

Eén van de stelregels van Emotionele Intelligentie luidt immers: “Doe met een ander wat een ander leuk vindt.”
Deze workshop is gebaseerd op het DISC-model, waarbij wordt gesteld dat iedereen een unieke mix is van 4 verschillende gedragsstijlen: Dominant, Invloed, Stabiliteit, Conformiteit.

Maar iedereen heeft ook een preferente of voorkeursstijl: dat is de stijl die wij het makkelijkst kunnen tonen en die ons ook energie geeft.

Wanneer wij onze preferente stijl in iemand herkennen, voelen wij ons meer verwant met die persoon en staan wij meer open voor zijn gedachtegoed.

In deze workshop krijgt u inzicht in het DISC-model. U leert de verschillende gedragsstijlen herkennen en leert u hoe u zich meer kunt aanpassen aan de stijl van een potentiële verkoper om hem makkelijker te overtuigen.

DISC is daarvoor een krachtige tool. Hoewel ‘inkopen’ ook ‘verkopen’ is, wordt hier enkel gewerkt aan de hand van praktijkvoorbeelden m.b.t. het binnenhalen van mandaten.
WanneerBegint omEindigt omWaarDocent / Spreker
19/09/201910:0013:00LocatieSTEPHAN MOONS, Argus Training & Consulting
19/09/201913:3016:30LocatieSTEPHAN MOONS, Argus Training & Consulting
 PrijsBTW
Standaardtarief € 180 21%
Voordeeltarief CIB-leden € 150 21%
Totale uren:
6 u
BIV-erkende vormingsuren:
3 u
Deze opleiding wordt georganiseerd i.s.m. het Sociaal Fonds voor de Vastgoedsector. Bedienden en zaakvoerders die aan de voorwaarden voldoen, kunnen gratis deelnemen, maar moeten dan wel inschrijven door op de link van het Sociaal Fonds te klikken.

Privacy beleid | Cookie beleid | ORIS Webdesign & Drupal Development