BIV erkende uren:
3u
Reeds ingeschreven
Inhoud
Customer journey voor de vastgoedmakelaar (6u)
Een succesvolle vastgoedmakelaar weet waar zijn klanten en prospects mee bezig zijn en hoe zij bediend willen worden. Om te kunnen voorspellen welke stappen klanten en prospects gaan nemen en hen te helpen bij hun keuzes, wordt de klantreis vastgelegd in een customer journey.
In deze opleiding leggen we gedetailleerd uit welke fasen u doorloopt bij het in kaart brengen van de customer journey en welke middelen ingezet kunnen worden om een optimale klantbeleving te realiseren.
Aan de hand van concrete voorbeelden leert u een methodiek hanteren die u hierbij helpt.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedbeheerders
- Vastgoedexperten
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Leerdoelen
Na deze opleiding:
- 1. Weet u wat een klantenreis/customer journey betekent
- 2. Kan u met de opgedane kennis een customer journey in kaart brengen
- 3. Kan u de belangrijkste momenten van uw verkoop-en verhuurproces definiëren
- 4. Weet u welke elementen u kan inzetten in welke fase van deze customer journey
- 5. Weet u hoe u inzicht krijgt in de behoeften van uw klant
- 6. Weet u welke communicatie u nodig heeft voor uw klant
- 7. Kan u uw marketing en communicatie aanpassen aan de noden van uw klant
Planning
Webinar
Woensdag 29 Sep. 2021
- 14u00 - 17u00
3u
Sarah Vandewoude
Woensdag 06 Okt. 2021
- 14u00 - 17u00
3u
Sarah Vandewoude