Inhoud
Vlot connecteren en omgaan met alle klanten d.m.v. HDBI (6u)
HBDI staat voor Herrmann Brain Dominance Inventory. Het HBDI-model geef je inzicht in jouw persoonlijke denkstijl en is een handige tool om beter te connecteren met klanten en prospecten. Bovendien is het HBDI-model ook een uitermate interessant instrument voor je eigen persoonlijke ontwikkeling (sales, management, communicatie, time & priority management). Het HBDI-model is licht verteerbaar en vlot toepasbaar!
Om overeenkomsten binnen te halen, moet je potentiële verkopers overtuigen.
Om te overtuigen, moet je geloofwaardig overkomen.
Om geloofwaardig over te komen, moet je het vertrouwen van je klant winnen.
En dat is meteen de essentie van deze workshop.
Eigenaars zullen sneller geneigd zijn om de verkoop van hun huis of eigendom toe te vertrouwen aan iemand die vertrouwd of herkenbaar overkomt.
Eén van de stelregels van Emotionele Intelligentie luidt immers: “Doe met een ander wat een ander leuk vindt.”
Deze workshop is gebaseerd op het HBDI-model
Hoewel ‘inkopen’ ook ‘verkopen’ is, wordt hier gewerkt aan de hand van praktijkvoorbeelden m.b.t. het binnenhalen van overeenkomsten.
Doelgroepen
- Vastgoedbemiddelaars
- Vastgoedpromotoren
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Competenties
- Inkoop
- Communicatie- en marketingstrategie
- Onderhandelen
- Ontvangst & oriëntatie
- Mensgerichte strategie
- Vertrouwensrelatie opbouwen
- Klantgericht zijn
- Autonoom handelen
- flexibel zijn
- resultaatgericht zijn
- oplossingsgericht zijn
- samenwerken