Inhoud
Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)
In dit interactieve webinar zoeken we samen naar oplossingen voor allerlei moeilijke gesprekken in mede-eigendom.
Krijgt u soms klachten over
- vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A?
- hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping?
- de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat?
- de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar
- of vandaag: telefoontjes van gefrustreerde mede-eigenaars die klagen over onverantwoordelijk gedrag van hun medebewoners in liften, garages,… m.b.t. de coronaveiligheidsvoorschriften van de overheid.
- …
En worden die boodschappen niet altijd allemaal even sympathiek gebracht?
Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!
Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?
Leer van de trainer en leer van elkaar.
Ronald De Keersmaeker werkt samen met u een heldere strategie uit voor om het even welk lastig gesprek!
Doelgroepen
- Vastgoedbeheerders
- Bedienden
- BIV-stagiairs
Competenties
- Beheer van mede-eigendom
- Communicatie- en marketingstrategie
- Onderhandelen
- Klachtenbeheer
- Vertrouwensrelatie opbouwen
- Coaching
- Assertief zijn
- flexibel zijn
- oplossingsgericht zijn
- beschikbaar zijn
- samenwerken
Planning
Webinar
Deze opleiding gaat ook nog door op andere momenten.
- Ronald De Keersmaeker